Klubmodul henter siden
Generalforsamling inkl. prisuddeling
Tilmeldingsfrist er overskredet

Generalforsamling og prisuddeling

Sæt kryds i kalenderen lørdag d. 16. marts kl. 10-12.30, hvor vi holder generalforsamling og den traditionsrige prisuddeling, hvor vi uddeler en lang række priser som Årets Sandkasserytter, Årets kammerat osv. Der er FLOTTE rosetter på spil igen i år.

HUSK at skrive hvor mange i kommer i kommentarfeltet når i tilmelder!!!!! :-)

NY BESTYRELSE

Efter godt 8 år i bestyrelsen takker Tanja Marek nu af, og ligeledes er Flemming på valg (modtager kun genvalg som suppleant).

Vi skal derfor have nogle nye kræfter i bestyrelsen, blandt andet en ny formand, så klubdriften kan køre videre.

Samarbejdet med Dorthe som forpagter fungerer supergodt, vi har nogle dygtige undervisere og nogle gode elevheste, og der er en sund økonomi, så arbejdet fremover går mest på at få den daglige drift til at fungere og få lavet nogle gode aktiviteter og stævner for vores ryttere og medlemmer.

Kunne du have lyst til at være en del af bestyrelsen, så hører jeg gerne fra dig (60776027), og har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig eller en af de andre i bestyrelsen for at høre mere.

Derudover afholder vi prisuddeling som i kan læse mere om på vores facebookside!

ALLE kan deltage til arrangementet, både sandkasseryttere og øvrige medlemmer af rideklubben + familie.
Børnene bliver underholdt i ridehallen under generalforsamlingen og derefter kan de være med i rytterstuen til prisuddeling.
Send nomineringer i følgende kategorier til Amalie Marek:

Årets Kammerat
16.03.2024 kl. 10.00 - 16.03.2024 kl. 12.30
Vamdrup Rideklub
0,00 kr.
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'