Ridelejr 2023
Tilmeldingsfrist er overskredet

Har du lyst til at være sammen med heste og andre hesteinteresserede piger, så skynd dig at blive tilmeldt vores ridelejr i uge 26.

Ridelejren er kun for medlemmer af Vamdrup Rideklub.  Såfremt der er flere tilmeldte, end der er pladser, så er det ryttere fra vores dressur- og springhold mandag til torsdag (Undtaget sandkassehold torsdag) der har førsteret til pladserne.

Det endelige program kommer hurtigst muligt. Da der er stor niveauforskel på vores ryttere, vil der forekomme noget differentieret undervisning - tilpasset kunnen og interesser.

Overnatning foregår hjemme.

Ridelejren er for ryttere på 8 år og opefter. Vi er nødt til at sætte nogle krav til rytterne, når vi har så mange samlet på et sted. De skal selv kunne håndtere hesten ind og ud fra fold og ved strigling/opsadling. Der ud over skal de kunne ride selv i skridt, trav og galop. (Er der tvivl om,
hvorved rytterne er klar, så kontakt Amalie Marek - så hjælper hun med en vurdering).

Der er mulighed for at have egen pony med. Ved tilmelding bedes i skrive, hvilken hest i ønsker at ride på - der skal også opgives en 2. og 3. prioritet. Vi vil gøre hvad vi kan for at opfylde det, men kan ikke garantere det, da det er et større puslespil der skal gå op. Parter har 1. ret til "deres" pony.

Der er maks. plads til 30 deltagere - så der er tilmelding efter først-til-mølle princippet - dog senest d. 10. juni. Pris 2.000 kr.

Der vil løbende komme informationer på vores facebookside - Vamdrup Rideklub

Ridelejren afholdes kun såfremt retningslinjer for Covid 19 tillader det.

Vi åbner op for tilmelding nu, og tilmelding er bindende.

06.06.2023
25.06.2023 kl. 13.00 - 29.06.2023 kl. 18.00