Klubmodul henter siden
Springstævne inkl. 1. afd. klubm
Tilmeldingsfrist er overskredet

SPRINGSTÆVNE

Der afholdes springstævne inkl. 1. afd. af klubmesterskab på Vamdrup Rideklub onsdag d. 16. juni. Stævnet er forbeholdt rytter fra springhold, partryttere og ryttere på egne ponyer/heste.

Stævnet starter ca. kl. 17.00 – afhængig af antal starter

Alle har mulighed for at starte to klasser. I klubmesterskabsklassen skal du starte den højeste højde, du tidligere har startet til stævne.

DRF’s OUT-regler er gældende ved stævnet.

Der er seneste tilmelding søndag d. 12. juni. Du tilmelder dig på dette opslag. Husk at skrive rytters fulde navn, klasse + højde samt navn på pony/hest.

Betaling på hjemmesiden
Det koster 80 kr. pr. klasse. I skal gå ind på vores hjemmeside for at betale. Klik på link:

Vi kommer også til at skulle bruge ryttere og forældre til nogle opgaver – mere herom på vores Facebook-side. Forældre skal forvente at blive sat på som hjælpere til stævne – bl.a. som banepersonale (Det kan ALLE finde ud af)

Der er følgende klasser

Spring – pony

- Sløjfeklasse B0 30-110 cm.

- Showklasse B3 40-120 cm. - 1. afd. af klubmesterskab. Her skal du springe det højeste du tidligere har sprunget til stævne

Spring – hest

- Sløjfeklasse B0 50-130 cm.

- Showklasse B3 60-140 cm. - 1. afd. af klubmesterskab. Her skal du springe det højeste du tidligere har sprunget til stævne

Tilmeldte
9 /96
Tilmeldingsfrist
13.06.2021
16.06.2021 kl. 17.00 - 16.06.2021 kl. 22.00
Vamdrup Rideklub
80,00 kr.

Velkommen til Vamdrup Rideklub

Vamdrup Rideklub er en hyggelig lille rideklub, der ligger i udkanten af Vamdrup. I denne klub er det vores vision, at der skal være plads til alle. Lige fra den lille ponyrytter til den mere ambitiøse rytter. Vi har undervisning på flere forskellige niveauer. Både i spring, dressur og ponygames. Derudover tilbyder vi sandkassehold.

Vamdrup Rideklub
Nagbølvej 2b