Ridelejr 2021
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Har du lyst til at være sammen med heste og andre hesteinteresserede piger og drenge, så skynd dig at blive tilmeldt vores ridelejr i uge 31.

Ridelejren er kun for elevskoleryttere på VDR – i år har vi som udgangspunkt ikke mulighed for at medtage ryttere udefra.

Vi skal først og fremmest hygge os med hestene og hinanden, vi skal ride dressur, springe, lave ponygames og meget andet. Der er striglekonkurrence, rundbold og en tur i svømmehallen/stranden. Endeligt program kommer når vi nærmer os.

Overnatning foregår hjemme.

Ridelejren er for alle fra 8 år og opefter - uanset om du er begynder eller mere rutineret – du skal dog kunne ride skridt, trav og galop uden hjælper.

Der er mulighed for at have egen pony med. Ved tilmelding bedes i skrive, hvilken hest i ønsker at ride på. Vi vil gøre hvad vi kan for at opfylde det, men kan ikke garantere det, da det er et større puslespil der skal gå op. Parter har 1. ret til "deres" pony.

Der er maks. plads til 36 deltagere - så der er tilmelding efter først-til-mølle princippet - dog senest d. 15. maj. Pris 1.800 kr.

Der vil løbende komme informationer på vores facebookside - Vamdrup Rideklub

Ridelejren afholdes kun såfremt retningslinjer for Covid 19 tillader det.

Vi åbner op for tilmelding nu, og tilmelding er bindende. Gennemføres ridelejren ikke tilbagebetales pengene selvfølgelig.

15.05.2021
01.08.2021 kl. 16.00 - 05.08.2021 kl. 17.00