Spring
Spring | SP11
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info
Ridebanespringning henvender sig til rytteren som er rutineret og ønsker at udbygge ridningen med flere udfordringer sammen med hesten
Der vil på holdet være stor fokus på de grundlæggede teknikker, så springrytteren får en god forståelse for spring. Hvis du rider springundervisning på en elevskolepony, så er det et krav at du også modtager dressurundervisning. Opvarmning af ponyen vil foregår som en del af undervisningen - men rytterne skal selv skridte af efter undervisning, på en af de andre baner. Skal du låne en pony / hest til undervisningen skal du huske at booke den seperat.
Tid/Sted
Onsdag 18:30-19:30 Vamdrup Rideklub, Ridehal